cp:at.

Allt känns så cp:at, och det känns som att jag bara gör fel hela tiden, vad jag än gör. Igår var en riktig pissdag, och den där jävla tretimmars handledarkursen som centrala hade gjorde bara allting så mycket bättre (so not). Min älskade skit går ut över andra, och snart är jag inte förvånad om alla ber mig dra åt helvete.

Idag har varit en skum dag. Först vaknar jag av att regnet piskar mot taket, och nästa gång jag vaknar så snöar det som bara fan. Enda lektionen var fotboll idag, kallt som fan vill jag lova. Vi spelade mest bara doppboll, det var kul, men svårt, halt, kallt och jävligt. Efter det har jag bara tagit en lång dusch, sett film och gjort ingenting. Ska plugga lite nu och sedan hitta någon bussjäkel eftersom att det är för kallt för att cykla till gymmet. Där väntar mitt älskade löpband...

Ovanligt? Nae. Jobbigt? Som fan. Lägga av? Omöjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0