håll ut.

Samma sak, samma tänk. Inte riktigt samma sak, inte riktigt samma tänk. Men ändå. Jag kan inte hjälpa det, det är så det är. Det är så jag funkar. Jag börjar tro att det är så här det kommer att vara jämt. Bara att acceptera och lära mig leva med det.

Förutom att träna har jag gått på stan med Karin. Ingen superlång runda, snarare en kortare jakt efter skor. Jag hittade äntligen skor också, tack så mycket. Dock inte praktiska vinterskor. Skitsamma.

Svenskaprov imorgon, stort hurra. Orkar inte plugga på det. Läser igenom det imorgon. Har viktigare saker att göra. Jag måste klura ut hur jag kan se United spela på datorn. Hm.

Älskade ängel, bli frisk, frisk, frisk!!

Och du, tjockis, skolan är skit och piss, och ännu värre blir det när det kärvar. Men du är ju trots allt du, så du kommer att klara igenom det. Håll ut, snart är det lov. Då är det mer tid till tjockisar och annat skoj. Du är världens bästa tjockis, hoppas jag får se min superpositiva och glada tjockis snart igen <3

     
   

Tjockisskaran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0