i've a bad feeling.

Hm, det höll ju länge. Vad bra jag är, inte. Svag, svag, svag. Just det, positivt tänkande. Tänk på något som gör dig lycklig, tänk på kent-konserten, tänk på goda minnen och människor du tycker om.. mmm, såja. Lite bättre i alla fall.

Gud, jag vill bara spy. Spy för att jag faktiskt mår illa, men också spy på skolan som är piss, spy på allt jag måste göra men som jag inte orkar, och spy på vår familjs sabla otur.

Idag har dom tagit bort golven på övervåningen. Ganska tomt här uppe nu, har min säng i mitt rum, Anna har sin säng, och så har vi skrivbordet med datorn där tv:n stod förut. Sedan är det tomt, så när på en högljudd och värmespridande fukt-sugar-grej-fucking-maskin. Vaknade och fick äta frukost i främlingars sällskap, kul kul i morgonfrillan och jordens största ringar under ögonen. Åt snabbt och flydde till KarinK, som jag spenderat i stort sett hela dagen med. Mycket skratt, lite vettigt gjort, god mat lagad, tröga frågor, tröga försök till att verka smarta. That's just us.

Det här känns inte bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0