sorg och kärlek.

Yeaäj, here I am sitting in RebeccaK's room. Igår hade vi en riktig s+m-dag. Vi gick på stan, gjorde bort oss själva på singstar, åt mat, åkte hem till p där vi såg lite film och bara tog det lugnt. Vi var hemma hos Bäx lite efter tre inatt, och då låg vi vara och lyssnade på samma låt om och om igen. Ååå, sorg, sorg, sorg, så fiiin!!

Jag har en massa jobbiga tankar i huvudet. Jag vill springa, jag vill spela fotboll, jag vill träna, jag vill köra skiten ur mig. Jag vill köra skiten ur mig, bara få slut på tankarna. Och ta bort det där.

Idag är sista dagen på lovet. Imorgon börjar skolan igen. Blä. Jag vill ha jullov.

Tack älskade Bäx för en riktigt bra lördag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0