tears don't dry on their own.

Fuck off and die. Dra åt helvete. Försvinn. Låt mig vara. Jag klarar mig bättre själv. Jag klarar mig inte själv. Jag är stark. Jag är svag. Jag är svag. Du är jobbig. Det här är jobbigt som fan. Jag är jobbigast. Jag försöker. Jag lyckas. jag misslyckas. Jag lyckas, jag misslyckas. Jag misslyckas igen. Igen. Igen. Försöker. Misslyckas. Ger upp. Ger aldrig upp. Jag klarar inte det här. Jag klarar det här.

Inte kan jag tolka drömmar i alla fall. Jag trodde poängen var att jag klarade av att klamra mig fast, trots att jag faktiskt ramlade. Men kanske betydde att när man har ramlat så har man ramlat, och att man kan klamra sig fast hur länge som helst, men man kommer inte upp förrän man förstår hur.

Inte heller denna kväll blev som tänkt.. skitsamma. Mer tid att försöka förstå mig på vinklar istället. (= mer tid till att slösa bort tid på film etc.).

DU GÖR MIG GALEN, GALEN, GALEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0