trött, kallt, frågetecken.

Jag borde egentligen plugga nu. Borde läsa på äckligt tråkig språkhistoria, norska och danska. Ni hör ju själva hur kul det låter. Inte alls konstigt att jag föredrar datorn framför plugg.

Var ute på en iskall promenad med vovven och Karin förut. Tänkte dock inte så mycket på kylan i hennes sällskap. Tack så mycket för att du följde med Karin, alltid lika trevligt att prata med dig om precis vad som helst <3

Beccaaa, se till att bli frisk snart. Mig saknar dig. M vill ha sin S. Men på lördag kommer vi till dig vare sig du är sjuk eller inte, så det så. Hoppas Anna inte ska till landet, så blir det vi fyra - precis som det ska vara.

Är lite trött faktiskt. Av någon jävla anledning vakna jag halv fem imorse och låg vaken en timme. Det berodde knappast på att jag gått och lagt mig tidigt, för det gör jag aldrig. Min kropp kände väl för att sova fem timmar. Men skumt att jag är vaken en timme, och sen somnar om. Inte kul att gå upp sen, inte alls.

Tre gånger på tre dagar. Rekord. Vet inte vad jag tycker om det. Kanske därför jag säger "kanske" hela tiden. Jag vet ingenting. Jag tror jag tycker om det. Samtidigt inte. Jaja, ska göra som smarta RebbanK sa: ta det som det kommer.

Nej nu ska jag fanimig vara lite duktig och plugga, så jag kan gå på stan sen med gott samvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0