"alla borde skaffa hund".

SO NOT! Jag ville verkligen sova ut imorse, jag behövde verkligen det. Men veeeeeeeeeem kommer och gnäller och hoppar och vill att jag ska gå upp och ut på promenad? (nej, inte sis, bra gissat ändå) Jo, lille vovven! Jag gömde mig under täcket, låg stilla och andades tyst, men lyckades inte lura honom. Så jag fick masa mig upp, slänga på mig mjukisbyxor och jacka och gå ut. Blääääää, hej då sovmorgon.

Nu väntar jag på att fillifjonka-Bäx ska komma hit. Fast typ när hon kommer så ska jag ut och springa, så hon får väl roa sig med att sitta vid datorn eller titta på en film. Not my problem. När jag kommer tillbaka ska vi ta kontakt med fetto-Karin, så ska vi alla leka tillsammans. Ikväll ska vi på någon "thank god it's friday - dans" på gymmet, ska bli intressant :D


Kommentarer
Postat av: Sis

det var visst jag som gnällde vid sängen imorse ;D heheh

2007-10-26 @ 18:01:00
URL: http://kentberoende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0