äntligen.

Tack, tack, tack! Det har varit en lång dag, där jag har varit hos lfc:s sjukgymnast i Linköping, varit en snabbis på ikea, monterat ihop ett jävla skrivbord och flyttat in datorn till mitt rum, känt en massa irritation och frustration hos hjärnskrynklarna, och så en träning där.. ja, det ska jag väl inte ta här.

Men dagens höjdpunkt bestod av ett litet telefonsamtal från J.E's idrottsklinik. Imorgon ska jag åter till Jan Ekstrand, och då har han svaren från min magnetröntgen. Jag är både nervös och rädd för vad resultatet säger eller inte säger. Men det är så efterlängtat. Äntligen. Tack!

Imorgon ska vi också till Becca Sama i Kimstad och mysa och ha trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0