complete me.

Haha, vi är knäppa. Jag är knäpp. Satt helt själv framför datorn igår och asgarvade. Hoppas att Becca garvade lika mycket framför sin dator. Älskade msn, haha. Älskade Bridget, älskade nya Bridget (Pia), älskade Bridget-parodi!! Haha, när jag trodde att jag inte kunde skratta mer så hittade jag en parodi på youtube. Så jääääävla skönt och vilken jävla kramp jag hade i magen :D
Här är den, se, upplev och älska --> http://www.youtube.com/watch?v=toeGpz-9PTI

Sitter och lyssnar på underbar musik (älskaälskaälska) istället för att skriva på min äckliga bokrecension. Att skriva på bokrecensionen har stått med på att-göra-för-dagen-listan i loggboken hela veckan, hur långt har jag kommit? En halv sida. Well done!

Borde packa min väska. Träningsdags (sista, buääh), sedan ska jag sova hos Becca. Ska inte säga vad vi ska göra, hahaha! Kul ska vi ha i alla fall, precis som vanligt.

     
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0