it ends tonight.

When darkness turns to light
It ends tonight,
It ends tonight.
Just a little insight will make this right
It's too late to fight
It ends tonight,
It ends tonight.

Okej, nu vet jag hur jag ska lyckas sova tolv timmar som de flesta andra gör på helger - skit i att sova alls natten mellan fredag och lördag, så får man sova tolv timmar natten till söndag. Inget jag funderar på att göra varje helg direkt, så det är byebye sömn underbara tolv timmar på en och samma natt.

Idag har jag sovit länge, varit ute och sprungit (skrattretande dåligt, det var ett lik som sprang), pysslat med musik och myst i älskade soffan. Har fått en massa bra musik och funderar på att bränna en eller två skivor senare ikväll. Nu måste jag dessvärre åka och jobba, fy fan vad tråkigt och jobbigt.

Bara jag kan välja vem jag vill vara. Det här dygnet har jag funderat mycket på det, och jag har faktiskt kommit fram till en del saker. Det känns bra. Har dock mycket kvar att jobba med. Känns tungt, men kan inte ta allt på en gång.


Kommentarer
Postat av: b

i'm with you (L)

2007-10-21 @ 21:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0