jag fortsätter.

Vaknade av en konstig och jobbig känsla. Kände mig så extremt blottad (ej bildligt talat) och tom. Rädd på något sätt också. Usch och fy.

Skön dag i skolan i alla fall. Älskar att sitta med tjejerna i klassen och bara prata (samtidigt som man flitigt jobbar matte förstås). Älskar att vi tjejer kommer så himla bra överrens, vi har en finfin sammanhållning, jag, Annax2, Karin, Bäx, Sama och Sofie. Kan väl lika gärna passa på att säga att jag gillar min klass överhuvudtaget, även de busiga/jobbiga boysen.

Är extremt trött och har inte pluggat någonting idag heller. Kanske att jag orkar börja på uppdraget i Nk B (kommer iof ändå bara sitta där med idétorka), kanske att jag orkar börja på recensionen i engelskan (trots att jag inte läst färdigt boken), kanske att jag orkar slå upp matteboken (föga onödigt, jag ligger redan före. Men när jag inte orkar jobba med något annat brukar jag jobba matte, för att inte få dåligt samvete för att inte ha gjort något alls). Hm, ja, det lutar åt ännu en pluggfri dag. Fler sådana tack. Ja, jag är lat.

Imorgon skulle det inte sitta fel med en sväng på stan efter skolan (mouhaha, bara två lektioner imorgon och slutar vid två). Har upptäckt att det börjar bli ganska kallt, vilket påminde mig om att jag inte har någon vinterjacka, att jag knappt har några tröjor (i alla fall inga jag tycker om), vilket påminde mig om att jag så gärna vill hitta jeans!!! På kvällen är det i alla fall den berömda fredagsträningen med Stefan Andersson (wääj, kul!), och efter det hoppas jag på att få en kväll med första säsongen av Karins och Beccas älskade OTH. Får påminna Bäx om att ta med sig boxen till skolan imorgon.

Lördag ska jag, Anna och Karin fira Bäx hemma hos henne. På kvällen är det inflyttningspartaj hos Lina-Lajna, med en massa trevliga människor från laget. Det kan ju inte bli tråkigt i alla fall!

Nu ska jag se prison break.

Kommentarer
Postat av: bääxy

du får oth imorgon och slit den med hälsan. du kommer sitter som fastklistrad. jag varnar dig för att det är beroendeframkallande :) hihi

2007-10-11 @ 21:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0