jag överlever.

Mycket kan sägas om igår, och det är knappast att jag orkar rabbla upp allt. Trevlig kväll med myyyycket trevliga människor, många trevliga och roliga stunder, mycket skratt, och måttliga mängder av allt. Lyckat. Nästan allt, haha, men det kan vi ta. Det slutade med att jag och Bäx fick gå hem från Hugos till henne på karlshovsvägen 82, Eneby, först efter att ha passerat statoil på stockholmsvägen förstås (ett måste för oss). Halv tre var vi hemma hos henne.

Idag har det varit nästan fullt upp. Tidigt hem från Becca, frukost, cyklade iväg för att jobba, cyklade hem för att städa, hade släktkalas (ja, igen), sedan ut på promenad med Bäx, sedan hem till soffan och oth. Min dag. Lugn först efter åtta.

Nu kommer tankarna, är jag förvånad? Nae. Lyckligtvis för trött för att orka bekymra mig. Ska ändå dit imorgon. Har saker att se fram emot. Fortfarande upprymd efter igår. Positiva segrar, känns skönt. Jag är på rätt väg, det känns. Jag vill förändra, och jag förändrar. Jag klarar det här. Det har jag sagt hela tiden, mer eller mindre.

Jag klarar mig alltid, oavsett om resultatet blir bra eller dåligt. Ny vecka, nya utmaningar, mer kamp och förhoppningsvis seger. Jag vill, jag ska.


Gör nånting,
gör nånting nu.
Förstör nånting.
Slå mig, förstör nåt,
jag överlever.

KENT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0