klött.

Jag är så otroligt trött, helt sjukt. Så lite har jag väl ändå inte sovit. Halvsov nästan hela vägen upp till Stockholm, och minst lika mycket på hemvägen. På röntgen fick jag åka in i någon sorts cylinder-grej, som var otroligt trång och som utsöndrade en massa konstiga och höga ljud. Inte särskilt trevligt. Det tog en timme för att ta ca 100 bilder (inte roligt att ligga därinne hela tiden). Usch, nej, jag gillar inte trånga utrymmen och jag gillar inte konstiga ljud eftersom jag är så paranoid. Men jag är ändå så himla glad att jag äntligen har gjort det, nu ska jag vänta på svaren som tar ca en vecka :)

Nu ska jag faktiskt åka till gymmet och träna bort sömnigheten. Sedan ikväll tänkte jag åka hem till fläsk-bäx :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0