så var den helgen över.

Jag är helt sluuut. Ska sätta på Man Utd - the movie (som egentligen är en dokumentär) och somna till den. Karin, jag vet att du gärna vill se den, och jag lovar att låna ut den till dig om du ber riktigt snällt.

Igår var en bra lördag. Jag tränade, pluggade, såg Prison Break, halvsov framför tv:n och gick långpromenix med Bäx. Idag har jag faktiskt inte gjort mycket mer än att jobba, titta på lillebrors match, varit på släktkalas och plugga. Idag var en mindre bra dag, och jag undrar inte varför.

Blä, får sån jävla ångest. Svag, svag, svag, du är svaaaaaaag. Lär dig stå emot, så slipper du ångesten. Vill, men kan inte. Vill och vill inte. Berätta eller inte berätta? Jag blir galen, av velighet, demoner och självförakt.

snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0