soft.

Och du vet jag har rätt.
Jag har rätt, du har fel.
Javisst, så längtar vi tillbaka
till allt vi ljög om att vi gjort.
Och jag vet att du vet jag har rätt.
Jag har rätt, du har fel.
Hur kan det spela någon roll?
Framtiden är ändå utom räckhåll för oss.
älskaälskaälska.

Ännu en skoldag avklarad, skönt. Vad som är skönare är att det inte alls är mycket att göra nu. Jag är så gott som klar med uppdraget i naturkunskapen (otroligt, första uppdraget jag gör klart på tre dagar), och det enda jag har sedan är en bokrecension i engelskan. Helt otroligt, det enda kurserna jag läser för tillfället är nk b, eng b, specialidrott a och ma b. Så himla slappt och skööööönt, mig njuter.

Ska iväg och träna nu. När jag kommer hem ska jag jobba lite med min engelska recension (som verkligen går åt skogen just nu, haha, usel), och sedan avnjuta en kväll med OTH och kanske PB. Iiiiiih, niiiiice.

Synd att det aldrig kan få vara verklighet.

Krav, krav, krav, men jag ska fixa det. Jag vill det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0