something's lost that means so damn much.

arg, arg, arg, jag blir så arg. Det är inte rätt, det är fel, fel, fel! Jag vill inte känna mig maktlös, jag vill kunna förändra. För det här är viktigt.

Micket bra fredag i övrigt. Dagen började inte så bra egentligen, jag suger fortfarande på fotboll, men nu börjar jag bli van. Sedan var det matte, den var väl okej, och sedan var ju skoldagen slut - bra. Jag, Klinga (haha), och Bäx gick på stan. Lyckosam runda faktiskt. Avslutades med en fika på fräcka med Bäx. Micket trevligt.

Sedan stressade jag hem, åt och bytte om, för att cykla till fyrby. Fredagsträningarna är alltid lika roliga (otroligt att jag kan tycka att det är kul trots att jag bara blir påmind om hur dålig form jag är i), gillar människorna där. Vi har kul och vi är fokuserade. Vi vill.

Ikväll har det varit oth för hela slanten. Smått beroende framkallande, det har du rätt i rebbank.

Imorgon hoppas jag på att det blir kul. Det tror jag verkligen att det blir.

jag vill så gärna hitta det. gör jag det så kommer allt kännas mycket bättre, det vet jag. det betyder allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0