underbart.

Samma sekvens svischar förbi i mitt huvud, om och om igen. Det lilla momentet får mig inte bara att le, utan det får mig att känna ett lyckorus genom hela kroppen. Lyckorus som jag inte kunnat känna av på månader. Lyckoruset jag har saknat. Det lilla lyckorus som man kan leva på ett par dagar, ibland en vecka. Något så litet kan göra en hel dag. Det bästa är att igår var det inte bara ett litet moment som gjorde min dag. Det var en träning i skolan, det var besöket med mamma, det var mina vänner, det var Eneby-träningen, det var one tree hill, det var allt. Allt blev bra, tack vare det lilla. Så jävla underbart. Fotboll är så jävla underbart, jag älskaaaaaaaaaaarr det. Snart ska jag vara tillbaka på riktigt.

lilla vän, du gör mig orolig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0