våga vara rädd.

Haha, lyckad dans. Skiiitsvårt, men jätterolig grej att göra för omväxlings skull. Jag, Bäx och Käx slår alla vad det gäller koordinationsförmåga (not), haha. Har varit en lyckad dag med dom för övrigt, även om vi typ inte gjort något annat än att degat. Me like you! Vänta bara tills fjärde tjockisen kommer hem också, då jeklar!

Jag har tandvärk, huvudvärk, smått illamående och är allmänt äcklad av mig själv som smällt i mig ben&jerry's. Ska aldrig mer äta det, hur gott det än är (hm, hur många gånger har jag sagt det förut?). Uuuu, äckliga, äckliga, superäckliga jag!

Undrar hur bra mina lår kommer att må imorgon.. hade träningsvärk imorse, sedan gick jag ut och sprang, blev ännu tyngre och stummare i benen efter det, och på den där dansen skulle man ha låg tyngdpunkt hela tiden. Yes. Varför skriver jag ens om mina lår förresten? Ja, gud så intressant. Bra Emma. Du sjunker bara lägre och lägre. Aj äm patetisk, jess aj äm.

Imorgon får jag äntligen träffa underbara och saknade Ellen! Käxet är också på, ev. även Bäx. Mys, mys.

våga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0