välkommen åter.

Välkommen åter som det heter. Känns som att det är femtioelfte gången jag gör en blogg nu. Jag kunde helt enkelt inte låta bli.

Idag kom RebeccaK (som för övrigt fyller 17 år idag, grattis honey) på en bra idé. För att få in lite positivitet mitt i vardagen så ska vi skriva något vi ser fram emot för varje vecka i loggboken. Jag kunde fylla nästan varje vecka fram till jul. Den här veckan ser jag fram emot min och Bäx promenad på fredag (iiih, just like "old times"), nästa vecka ser jag fram emot läkarbesöket hos Jan Ekstrand och Linas & Simonas fest, veckan efter det släpper kent nytt album, och sedan kommer jag till en vecka där jag inte ser fram emot något, och sedan så orkar jag inte skriva mer om mina se-fram-emot-grejer.

Nu har jag haft två veckor igång med fotbollen. Det är inte bra till 100 % än, men ljumskarna gör inte ett dugg ont när jag spelar, och jag är totalt värdelös och har tappat jättemycket, men det är så JÄVLA SKÖNT att vara tillbaka! Ännu bättre är att Eneby vann div.3 och därmed är tillbaka till div.2 igen :)

Nu borde jag verkligen inte sitta här och skriva, har massor att plugga! Usch och fy, men så går det när man är lat och skiter i att plugga i helgen och på hemstudiedagen.

Au revoir.

Kommentarer
Postat av: bk

skönt att ha dig tillbaka gömman.

2007-10-02 @ 20:11:46
Postat av: mäl

YÄ kanerviiis

2007-10-02 @ 21:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0