we like.

Var börjar man? Micket trevlig kväll, kul att mini-dotten hängde på. Rebeccak och jag har kommit på hur underbart det är med spontana och oplanerade saker, och hur tråkigt det är att vi gör sådant så sällan. Mer sånt tack, för sånt gillar vi!

Becca, jag och Malin kom till Pia halv elva på kvällen. 8.30 imorse drog jag och Becca därifrån, för att åka hem till henne och dumpa saker och borsta tänderna. Vi sov ingenting däremellan. Efter att vi hade gjort det skulle vi, dvs jag, karin, becca, thyrsson, emma o och pia göra iq-befriande jobb för klubben, packetera en massa jävla el-tandborstar. Gud vad länge vi höll på, och vi var så jävla trötta. Jag var seg, frukostmänniska som jag är fungerar jag inte utan frukost. Men det gick.ändå.

Hemma har jag sovit i tio minuter. Jag vet, jag är knäpp.

Just nu bråttas jag med mina äckliga ångesttankar som spökar igen. Not fair att bara dyka upp när jag är så trött och svag. Uuuusch, försvinn, försvinn, låt mig vara. Tur att jag har Bäx så jag slipper tänka så mycket, slipper ångra. Bra.

Nej, ska nog somna till oth snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0