well done.

Herregud vad jag har varit positiv idag. Är otroligt stolt över mig själv, och det var längesedan jag var. Jag kan rabbla upp en massa positiva saker; fina höstpromenaden med mina fina vänner imorse, kunde lägga upp bollen på nacken och göra armhävningar (det var något nytt) på fotbollen i skolan, det var god mat i skolan, jag har en positiv känsla inför duggan vi har i nk b imorgon (trots att jag inte pluggat så farligt mycket inför den), jag, becc och karin var en kortis på stan (alltid trevligt. oftast i alla fall), åt god mat innan träningen, träningen var kul (inte fullt så värdelös längre, och det är ju trevligt. men en bra bit kvar till formen ändå :/).

Mer positivt; Jan Ekstrand imorgon. Då kommer domen. Nevars. Men förhoppningsvis kan jag äntligen få klara ut en del frågetecken kring mina jävla ljumskar. Dom är inte helt bra än. Cp.

Sedan finns det ju fortfarande negativa tankar, och dom hoppar fram så fort jag är ensam. Fegt och elakt. Men idag har det varit så mycket positivt, att jag inte tar åt mig av dem på samma sätt som vanligt. Framsteg kallar jag detta.

Dags att plugga kanske, hehe.


Kommentarer
Postat av: Anna

BRA SIS. I LOVE YOU !

2007-10-09 @ 11:06:08
URL: http://kentberoende.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0