you are so much better than this.

and i think you should know it.

Kom hem sent igår, upp äckligt tidigt idag (igen) för att jobba på Philips, för Enebys räkning. Så jävla tråkigt och mitt humör var nog inte det roligaste. Drygjävlar, som om jag skulle vara värsta experten på det där och jobbar där varje dag. Usch. Tur att jag Becca hittade två nya oth-skivor åt mig, så att jag hade någon tröst när jag kom hem. Blev dock inte så  jättebra tröst, eftersom att det var hackigt, jag fick hoppa över en del, plus att sista avsnittet inte funkade. Grr.

Ingen träning idag, blev snack för min del istället. Välbehövligt. Jag behöver lite struktur, jag behöver lite delmål, jag behöver fokus och jag behöver någon som påminner mig. Bra, nu ska jag försöka ta tag i mig själv igen. Men det är som han säger; det har varit en lång och jävlig period, och jag har fortfarande en lång och jävlig period kvar med många bakslag. Men jag måste ha tålamod och fokusera på det bra om jag verkligen vill klara det här. Och det vill jag ju. Måste bara hitta glädjen och orken igen, lite målmedvetenhet också. Det ska fixa sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0