you are weak and worthless.

Åååh, hopplöst att behöva känna så här!! Är så jävla trött på det. Väntar och väntar, inte mycket händer. Drömmer och drömmer, hoppas och hoppas, men knäcks och knäcks och bara helt enkelt möter massa motgångar. Jag ser bara hinder överallt. Sopa, sopa, sopa!

Blä blä blä, jag vill inte gå upp tidigt imorgon. Typ kvart i åtta bär det av mot Stockholm och Sabbatsbergs sjukhus för mig och papps. Där ska det bara röntgas, sedan tillbaks till Norrköping. Meningslöst? Knappast, detta har jag väntat på länge. Hoppas jag får svaren snabbt, jag hatar ju som sagt att vänta (vem gör inte det?).

weak, weak, weak. please, make me puke.


Kommentarer
Postat av: m-dotten

bästa kanerva. det kommer bli bra. mer fikor och mindre tänk! ;)

2007-10-25 @ 10:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0