i brist på annat.

jag pluggar en lördag. hur kul är det? inte alls kul.

bara för att jag har så tråkigt och tycker så synd om mig själv så tänker jag göra en lista istället, bara för min och rebbans skull (hm, kanske även för gandys skull, har svagt för mig att även hon gillar listor)

PERSONLIGT
Namn: Emma
Födelsedag: 5 september
Ögonfärg: Blå-gröna
Hårfärg: För tillfället är det brunett
Längd: 1.74  
Högerhänt/vänsterhänt: Höger
Stjärntecken: Jungfru
Skostorlek: 39/40
Dina föräldrar skilda: Nix
Rädslor: Flyga, höjder, insekter, döden, m.fl. Är visst lite rädd av mig.
Mest använda namn på msn: emmak.

FAVORIT
Färg: Ingen särskild. Grönt säger jag väl, bara för att jag har ebk i hjärtat.
Mat: Svårt, något med pasta. Lasagne är jag svag för. Grillat är iof också gott.
Sport: FOTBOLL! <3
Glass: Ben&Jerry's, cookie dough  
Godis: Choklad
Affär: Ingen särskild
Nummer: 7
Tuggummi: Extra
Helgdag: Lördag
Årstid: Sommar, älskade sommar
Radiostation: Hatar radio och dess bajs-musik
Kroppsdel på motsatta könet: Hm, en snygg mage. Fast armarna kan ju vara riktigt snygga. Bringan, ryggen, ansiktet. Nej, jag kan bara inte välja!

VÄNNER OCH LIVET
Vem av dina vänner är mest lik dig: Jag skulle nog säga das Kling
Vem är mest högljudd: Svårt att säga, men tillsammans kan vi få en jävla ljudnivå :D
Vem får dig att skratta mest: Vet inte faktiskt.
Vem har du känt längst: ?
Vem är blygast: Anna skulle jag väl säga i så fall.
När grät du mest: Tillfällen som inte ska nämnas här. Eller kan ha varit min faster Pirkkos begravning.
Vart vill du bo i framtiden: Där jag har det jag lever för

HAR DU NÅGONSIN
Varit kär: Jadå, jag är kärleksfull av mig
Rymt hemifrån: Aa, dock inte längre än till baksidan
Tänkt på självmord: Tänkt har jag säkert, men på vilket sätt är en annan fråga
Sovit utomhus: Jajjemen, under stjärnorna
Spytt i skolan: Nää
Velat bli modell: Jag som modell? hahahahha, good luck.
Gjort något dumt som du skrattar åt i dag: Massor.
Sett en död människa: Lyckligtvis inte
Ätit sushi: Nae, och ska aldrig göra heller
Varit på scen: Sjupp
Retats: Aarå

DU
Svär: Ja, mycket också. Ska skärpa mig.
Sjunger bra: Hahaha..
Duschar dagligen: Jupp
Vill gå på högskola/universitet: Nja, vill... är väl mer borde
Vill gifta dig: Ja
Kommer överens med dina föräldrar: Tror så. Hyfsat. Eller, vad är normalt?
Gillar åska: Ibland.
Spelar något instrument: Nix, men har faktiskt spelat piano
Äger en ipod: Tyvärr inte.
Sover med gosedjur: Ibland slinker fåret ner i sängen.
Skriver dagbok: Händer
Sjunger i duschen: Händer nog det med.

THIS OR THAT
Pepsi/cola: Inget.
McDonald´s/Burger king: Blä, inget
Singeldate/gruppdate: Singeldate
Choklad/vanilj: Choklad
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/vegetarian: Kött
Tv/film: Film
Gitarr/trummor: Gitarr
Adidas/nike: Hjälp, kan inte välja
Kakor/paj: Hm, vet inte. Beror på humör.
Blind/döv: Döv, men snälla Gud, gör mig inte döv bara för att jag sa det nu. 

KAN DU
Gå ner i splitt: Yeah right. Never gonna happen.
Skriva med båda händerna: Kan kan jag väl, men inte fasen blir det snyggt. Lång tid tar det med.  
Vissla: Aa
Blåsa en bubbla med tuggummi: Ne :P
Rulla din tunga i en cirkel: Öh?
Ha dina ögon i kors: Tror jag nog.
Nudda näsan med tungan: Nae, har liten tunga
Dansa: Ge mig alkohol så kan jag.

VEM VAR DEN SENASTE PERSONEN
Du nuddade: Mamma
Du pratade i telefon med: Älskling
Du Msn: Bäx
Du kramade: Bäx
Du skällde på: Mamma skulle jag nog gissa på.
Du sportade med: KG-elever

SENAST DU
Skrattade: Igår.
Grät: I förrgår.
Tuggade tuggummi: Fem minuter sen
Drog ett skämt: Igår.
Sjöng en sång: Igår (alla i Annas bil vet nog vilken låt det var)
Lyssnar du på musik nu: Självklart.
Vad har du på dig: Kläder
Vad är det på din musmatta: Hm, vet inte hur man ska beskriva det.

TROR DU PÅ
Liv på andra planeter: Inte omöjligt.
Mirakel: Ja.
Kärlek vid första ögonkastet: Aa, fast kommer nog aldrig vara med om det själv.
Spöken: Nee
Tomten: Nee

ÖVRIGT
Hur många kuddar sover du med: 2
Dricker du mjölk: Jupp
Person du hatar mest: Finns bara ibland.
Vad borde man uppfinna: Något som inte hotar livet på jorden.
Är du ett hälsofreak: Hm, kanske. I andras ögon.
Vilket är det värsta vädret: Slask och grått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0