vår.

underbart väder. äntligen får man lite vårkänslor igen. hoppas bara att man får behålla dom lite längre den här gången.

jag ska egentligen plugga. men som vanligt går det i fem minuter, sen försvinner all motivation. jag bara orkar inte. jag orkar inte alla prestationskrav och alla jobbiga förberedelser. imorgon ska jag hålla ett dumt tal, jag hatar muntliga saker. jag får alltid blackout, så jag bara står där och ser dum ut.

hade bara fotboll i skolan idag, matten var inställd. synd, eller inte. jag, anna, karin och becca firade med att gå en sväng på stan. ni <3, säger jag bara. ni gör mig glad.

jag är arg, ledsen och besviken fortfarande. vad som gör mig ännu argare är att det verkar som att alla andra förutom jag har glömt. jag tänker bara inte göra det igen, jag kan fan inte låtsas som att inget har hänt. jag är sårad och arg. och så länge det fortsätter så här kommer jag att fortsätta vara det. ni gör mig så jävla besviken.

osäkerheten kommer smygandes igen. screw it, i hate it.

jag ska i alla fall avsluta den här dagen på ett riktigt bra sätt. träning på fyrbys gräs med underbaraste laget, för att sedan titta på den andra halvleken i b-lagets premiärmatch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0