viiinst!

vi, lilla eneby, vann faktiskt vår seriepremiär igår! 3-1 blev det efter en jävligt bra laginsats. det var riktigt kul att spela, för varenda kotte gav allt där på planen. precis så som det ska vara. skönt med en bra start. tun borta på torsdag, dom ska vi också vinna mot.

idag har jag bara tråkiga saker på schemat. plugga och jobba. har också ett kort ärende nere på stan (mascara och benskyddstejp är ju såååååååå viktigt). kanske att jag kör lite. slappa vill jag också göra.

jag kommer aldrig vara som hon. vi kommer aldrig att ha det som ni hade det. för första gången tänker jag på hur vår framtid tillsammans ser ut. finns den? ibland känns det inte så. för jag känner att jag inte är tillräckligt.

hej plugg, hej jobb, hej ångest. hej bajs-söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0