aj då.

jag har blivit extremt dålig på uppdatering här. bloggen har fått konkurrens av bilddagboken. jag ska göra ett försök att skärpa mig.

skolan är okej just nu. det är skönt med rutiner och skönt att få träffa folk. det händer alltid något nytt varje dag, och stimulans gillar vi. men snart drar alla kurser igång ordentligt, och jag läser 500 poäng (det är nio kurser, varav fyra har sitt kursslut på våren). det kommer bli tufft, det kommer bli slitsamt. men det ska gå, med planering ska det nog funka.

just nu ikväll har jagi nte så mycket att säga. eller, jag har väl egentligen det, men det är ingen bra kväll att skriva på. vi tar blogg-comebacken imorrn istället. nu vill jag somna till film.

"det är inte många saker här i livet som jag känner mig säker på, men det finns en sak. vår vänskap" <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0