blä för söndagar.

jag hatar söndagar. det blir oftast mest dagar man har tråkiga sysslor att göra, man är seg dagen efter match, man gör sällan något roligt.. plus att söndagar är sega i allmänhet.

ibland känner jag att jag varken vet ut eller in. jag vet inte vad jag tycker om tillvaron, vet inte vad jag känner för, vet inte hur jag mår. alla veckor ser likadana ut, men det är ju ändå jag som väljer hur dom ser ut. jag vill ju att dom ska se likadana ut. skolan börjar snart, jag vill verkligen inte. orkar inte. samtidigt längtar jag efter rutiner igen.

det måste få vara sådär roligt igen. jag måste få känna det där flytet igen, få känna att det går bra. få känna mig bra. det är bara att kämpa, det finns inga genvägar. ibland känns det för svårt, men jag vill ju inget hellre. jag har inget annat val, för det här är något jag vill otroligt mycket. jag måste bara hitta tillbaka till tron på mig själv igen.

rebeccak, jag saknar dig. samtidigt är jag glad över att jag ändå inte är ensam, jag har karin och anna <3

jag längtar efter coldplay, 18-årsdag och körkort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0