det löser sig.

igår kändes allt mest luddigt och jobbigt. jag såg bara allt kaos, som man gör när man inte har riktigt koll eller struktur på saker och ting. jag såg bara allt från svart. mammor är bra vid sammanbrott och kaos.

idag känns det lite mindre luddigt, har lite mer koll. pratade en del med t.w om mitt projekt som jag hade panik över igår. känns lite mer klart nu, men oj oj oj vad mycket frågetecken jag har kvar att reda ut. men jag har en vecka på mig, ingen panik, det här löser sig. som allt annat liksom.

om tre timmar har vi samling. fyra och en halv timme kvar till match. förr kunde jag vara laddad en hel dag innan match, vilket ofta resulterade i överladdning. nu är jag fullt avslappnad och tänker inte så mycket på det förrän det väl är samling. jag gillar det faktiskt bättre som det är nu. det blir liksom mindre tid för att tänka (och tänka för mycket är aldrig bra) och mindre tid för att hinna bli nervös. men kul ska det bli, och även om man ska se det som vilken match som helst så kommer det ändå att kännas lite extra eftersom att det är stadsderby.

u2 - sometimes you can't make it on your own


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0