helt slut.

jag är helt slut. jag gick inte och la mig förrän lite innan tre inatt, och somnade inte förrän vid typ halv fyra. sedan vaknar jag självklart på morgonen vid åtta och kan inte somna om! så jag gick upp och tog morgonrundan med hunden, käkade frukost, läste ut "du&jag i trafiken", åkte och gymmade, kom hem och åt, och sedan dess har jag bara städat här hemma inför föräldrarnas ankomst ikväll. nu är jag klar med mitt, jag har precis ätit fil, banan och müsli, och jag tänker bara lägga mig ner på sängen och dö nu. ska se på one tree hill, smälta maten och vila upp mig till träningen.

det är inget nederlag att det blir fel ibland, inte så länge man kan prata om det och rätta till det. det är inte nederlag, utan det är prov på styrka. always and forever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0