i'm happy.

igårkväll var en riktigt bra dag. jag, karin, becca, martin och rådström
var samlade hos jacob. matlagning, ligga på golv, äta choklad, titta på
sagan om de bannlysta, flumma och skratta var det som gällde.
toppenkväll, helt underbar om jag får säga det själv. mer såna tack,
mer lyckliga kvällar.

idag fyller pappa år, grattis älskade farsbööört :)
dagen spenderades dock inte med födelsedagsbarnet, utan i
stockholm där vi spelade match mot enskede. vi sög i första, och
ryckte upp oss ordetnligt i andra. men vi gjorde inte tillräckligt med
mål, och enskede vann med 3-2. suck. karin kunde spela hela
andra halvlek, det är jag jävligt glad åt i alla fall. har saknat henne
så :)

nu väntar jag på att becca (berit, KRÅNGELAPA). hon och jag ska
ha rimstuga ikväll, äntligen! ja, interngrej för er som inte fattar. vi
hittar på roliga rim om personer i vårt lag, superkul blir dom. vi
äger på att rimma :P

KERSTIN ROCKAR
BERIT ROCKAR


sagan om de bannlysta <3 (karins och min stora kärlek)

Kommentarer
Postat av: Anna

Var jag onykter i lördags? Jag tyckte minnsann jag befann mig i Åby jag med :P

2008-09-01 @ 16:15:08
Postat av: XONX

Vill du ha en gratis header? kolla min blogg :D

2008-09-01 @ 16:20:05
URL: http://xonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0