lycka, sån jävla lycka.

succé som vanligt. total lycka, som alla de andra gångerna. det går bara inte beskriva lyckoruset man känner när man står där. vi stod riktigt långt fram (ännu en gång, wiee), nästan staketet. jag vill bara spola tillbaka tiden och stanna där, få vara sådär överlycklig. jag kan inte ens vara så lycklig när jag spelar fotboll. jockes röst och känsla är oförträfflig och sami rockar mer än någon annan i bandet. trots deras dryga image vet man att dom älskar det där, för det märks när dom spelar och går in för det med hjärta och själ. åå, älska. kent i mitt hjärta säger jag bara!!!

syrran lyckades ta en del riktigt bra kort också :)


jocke berg


sami sirviö


sami sirviö och martin sköld


sami igen, bara för att han är så grymt jävla cool och bäst


markus mustonen och jocke berg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0