sista dagen på sommarlovet.

sista dagen på sommarlovet idag, blandade känslor som man brukar säga. skönt med rutiner, slippa göra egen lunch och skönt att få känna att man gör någonting om dagarna. inte lika skönt att plugga. men nu är det faktiskt sista året, sen tar jag och alla andra treor klivet ut i friheten och vuxenvärlden. det är en befriande tanke som faktiskt gör att det inte känns så himla jobbigt att börja skolan igen ändå.

jag har inte fått igång trafikskola-programmet idag. först tog jag fram boken och tänkte läsa lite i den istället. efter en sida kom jag på roligare sysslor som faktiskt också måste göras. som att rensa undan lite gamla skolblock för att ge plats åt nya. jag var ju verkligen tvungen att ladda ner itunes och en massa ny musik. ja, verkligen nödvändiga saker. nu kommer jag dock inte undan längre. hej tråkiga teoribok.

har i och för sig träning om en timme, så hinner inte läsa superlänge nu ändå.


jag står still och livet springer på. snart vet jag vad jag vill och vad som är viktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0