suck.

jag sover fortfarande piss. jag är så himla trött varje dag nu. det är jobbigt,
för jag behöver all energi jag kan få. särskilt en dag som den här, då man
lägger ner en massa tid på just en uppgift, och när man är klar inser att
det alltid kommer att det ständigt finns andra uppgifter som väntar på en.

eller när mobilen drunknar i ens egen skolväska. jag vet att jag är ganska
klantig, men det här var till och med så att jag ville sucka åt mig själv. jag
satt på plan tre, och skulle skynda ner till skrivaren för att hämta utskrifter.
jag slängde i min vattenflaska (0.5-liters loka), som dessutom var full,
utan att kolla om jag skruvat åt korken ordentligt. först där nere märker
jag att mitt ben är helt blött, och upptäcker att det kommer från min
väska. jag tittar i den och upptäcker att det är en sjö i den, och min
mobil ligger på botten. helt död. jippi.

efter skolan har jag bara varit ute och sprungit och varit på 50-års
kalas. det var helt okej. men nu är jag skittrött, och ska sätta på
love actually och fantisera om att jag också någon gång i mitt liv
skulle bli uppvaktad så romantiskt (men vi alla vet ju att det inte
händer. i alla fall händer det inte mig)

om en vecka fyller jag i alla fall 18, något att se fram emot.


Kommentarer
Postat av: Drontis

Kom igen gumman, ryck upp dig. Du är bäst, du klarar allt! Tänk positivt :)

2008-08-29 @ 22:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0