carpe diem.

tisdagen som jag trodde skulle kännas pissjobbig och längre än lång blev inte så farlig ändå. becca var i skolan och vi hade trevligt med vår idrott&hälsa-grupp, som vanligt. hur många får baka och skulptera negerbollssmet på sina idrottslektioner? karin och jag har flummat en del. roligaste var kanske karins citat; "men vilka var med och gjorde er penis då?". haha, bra jobbat karin the slut (zlattan).

det känns lite ljusare ändå. om man bara får pusta ut lite kan man ta fram motivationen igen. en massa positiva saker väntar faktiskt. idag gav du mig hopp och jag vet inte ens om du vet det.


för jag vill leva ett liv där jag hoppas, drömmer och vill någonting.
jag vill leva ett liv där jag vågar ta en risk i min strävan efter vad jag vill.
jag vill leva mitt liv utan begränsningar, utan rädsla.
vi lever bara en gång.



Kommentarer
Postat av: Anonym

idag var en bra dag

2008-12-09 @ 20:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0