ge mig en vinterdrog.

jag tänkte köra en liten specialare idag; dagens gissa.

"jag är ful, jag är svart och hårig. jag blir lyrisk när det kommer folk. jag gillar att leka med bollar och grisar. jag gillar särskilt mycket att trycka upp en blöt, kall och slemmig gummigris mot emmas ben. det är dels en handling av kärlek och dels ett tecken på att hon ska leka med mig och min roliga gris. för vem tycker inte att det är det roligaste som finns? jag har dessutom en väldigt liten hjärna"

nu ska vi äta hemmagjord pizza, mumma! sedan kommer karin (+karlsson?), då är det dags att baka kakor och ha lite julmys. anna ville inte vara med oss, utan hon var bara tvungen att åka ända till linköping för att få göra en paj. ja, klart att paj i linköping är attraktivare än chocolate chip cookies i norrpan.

and i can't wait :)




Kommentarer
Postat av: Anna

Om det var...! ;)

2008-12-07 @ 14:55:42
Postat av: Anna

Om det var...! ;)

2008-12-07 @ 14:55:44
Postat av: Anna

snygg blogg! kent<3 ang. dagens gissa: en mkt märklig pojkvän lr en mkt mysig hund;)

2008-12-07 @ 22:15:32
URL: http://omenanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0