go, go, go!

nu har jag ryckt upp mig igen - skönt. i måndags kunde jag inte stänga av alls. igår kunde jag stänga av allt, jag var åter som en maskin. idag har jag lyckats stänga av det som jag inte behöver känna eller tänka på just nu, utan bara tillåtit glada tankar och glada känslor. very good emmak! det sämre (för visst ligger det och lurar i mitt undermedvetna) får jag ta itu med när jag har tid och energi.

igår var det re-union då a&b har kommit hem från barcelona. de hade roliga rövarhistorirer att bjuda på och becca hade hetare röst än en mångårig kedjerökare. skönt att se att de varken dog i någon flygplanschkrasch eller blev överfallna av några läskiga spanjorer. och att de inte söp ihjäl sig förstås.

idag har jag gjort halkan, vilket var riktigt kul! nu är det inte långt kvar. jag har också haft ännu en superrolig träning i jönsbergska. jag längtar redan till alla roliga inomhuscuper i januari.

nu ska jag ägna mig åt det mindre roliga - plugga. nu jävlar måste jag hålla ut, för tisdag v.51 har jag den sista inlämningen och den sista redovisningen.


jag tror fortfarande, och jag kommer vänta ända tills vi hittar tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0