hurra!

idag är jag glad, riktigt glad, för jag har klarat av teoriprovet!

det var efter några om och men dock. jag var på vägverket i god tid, satt ner i väntrummet och försökte få bort min äckliga nervositet. när det äntligen var dags att skriva på listan, visa leg och sätta sig vid datorerna greps jag av kalla kårar. "leg?" var fan är mitt leg?!!!", tänkte jag i ren panik. dunk, dunk, dunk, sa hjärtat, nära hjärtklappning. tränger mig först i kön och påpekar panikslaget att jag har glömt mitt leg hemma. utan leg, inget prov, blev svaret. då befann jag mig typ i upplösningstillstånd. försökte få igång den sega telefonen som jag stängt av, ringer pappa och yrar något om att han måste komma med min plånbok på momangen. under tio minuter trampade jag bara runt och önskade att pappa kunde komma med mitt leg, visste inte hur länge det fick dröja. farbror v.v. sa åt mig att sitta och andas lugnt, att det skulle gå bra ändå. då insåg även jag att jag skulle få skriva provet, så jag kunde pusta ut lite. då insåg jag också att jag skulle klara det; jag skulle aldrig tillåta mig själv att misslyckas efter att ha slarvat med att få med mig mitt leg.

snart ska pappa och jag övningsköra, sen ikväll ska jag träffa tjejorna. lycka!

Kommentarer
Postat av: Matilda

GRATTIS!!! Så kul. Visst var det nervös och trycka på rättningsknappen? Snart har du körkort=) Puss & Kram

2008-12-16 @ 21:04:59
URL: http://mathy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0