jag undrar.

tiden rullar på och tankarna likaså.
jag undrar var det blev fel, jag undrar om det är för sent.
jag undrar vad det är eller om det ens är något. kan det bli något?
jag undrar om jag vågar lita på något.
jag undrar vad som är värt något här i livet. spelar det någon roll om jag är glad idag?

jag var rädd, men sa åt mig själv att inte vara det. nu inser jag att jag hade rätt från början.
jag vågar inte lita på något. allting förändras, det är ju inget nytt. lever man fullt ut är
man dömd att få känna på både livets glädje och besvikelser. det är dock bara
besvikelserna som känns.


Jag vill att du älskar mig, men jag vill att du lämnar mig med

Och kunde du älska mig om jag föll i tusen bitar?
Och kan du älska mig så tjackpundarn älskar sin barndom?
Kan du älska mig som Teo Jensen älskar gitarren
Som en gammal vän?
Ja, som en gammal vän.
 

 

Kommentarer
Postat av: kk

hahha, bästa rimmet!!

2008-12-05 @ 20:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0