skitmåndag.

jävla skitmåndag. första december brukar alltid vara en bra dag för mig. uppenbarligen inte i år då. igår ville jag allt, idag vill jag ingenting. jag vill krypa in i ett skal och bygga upp höga murar, murar som inte rasar. skydda mig från alla besvikelser som träder in en efter en. hur länge ska man behöva bita ihop och köra på som en maskin?

jocke bergs ord kunde inte vara mer passande denna pissiga måndag.

Låt mig gå i bitar
Jag har gjort något så dåligt igen
Låt mig ha ont
Låt mig skrika färdigt
tills bröstkorgen blir tom...
Låt mig spricka sönder
Det har jag verkligen förtjänat
Hallå, hallå
Låt mig vara dum
det blir din tur om en liten stund



Kommentarer
Postat av: Amcs

Kom igen älskade vän, du kan ta dig upp igen. Du är stark, det är bara fortsätta att kämpa! <3

2008-12-01 @ 23:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0