SUCK

jag har nog aldrig varit med om en så lustig juldag. visst, det var första gången i mitt 18 år långa liv som jag skulle gå ut på juldagen, men det var inte det som gjorde det lustigt. inte bara lustigt, långt ifrån tänkt också. vi borde fan ha hållt oss till plan a (jaa, jag blir fortfarande arg när jag tänker på det), då hade vi sluppit stå och frysa tårna av oss. vi hade sluppit gå till drägg-dehli (visserligen hade vi några trevliga ögonblick där, men ändå). vi hade sluppit drägg-otten (visst blev vi ändå lyckliga för en stund att vi lyckades komma in). vi hade sluppit möta vissa persons from the past, som typ vikingkillar, första tonårskärleken, han med stort A, folk från barnsben som man inte tyckte om.. jaa, skum kväll!

typ alla vi kände var på hugo. vi skulle också dit. men nu blev det inte så. vi var på alla andra ställen där ingen annan var (läs: där ingen vi ville träffa fanns). överallt förutom där vi ville vara. suuuuuuuuuuuuuuck. hade åtminstone bästa tänkbara sällskap.

och jaa, jag ska byta bakgrund. men jag är rätt svart, egentligen. så ni vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0