yes, i'm smiling

igår var en lång dag. jag vaknade upp hos anna-sär med den typiska dagen-efter-känslan (av den lite mer otrevliga sorten, där man inte känner sig särskilt på topp), gick hem, städade, handlade, duschade och såg på grey's (så jag skulle bli mänsklig igen). funkade inte jättebra, duschen kunde inte få bort min sunkighet. jag suktade efter soffa och grey's, men eftersom släkten kom för julfirande kl.15 hade jag bara tio min till övers för min soffa och grey's. typ som en tease egentligen.

efter en lång (och trevlig) eftermiddag och kväll med galna släkten åkte jag för att hämta bäx. vi åkte på superviktigt uppdrag, top secret ofc. vår fantasi och kreativitet var överflödande igår och vi blev riktigt nöjda. skrattade gjorde vi också, äkta och innerligt. det var det mest udda och roliga jag har gjort på ett tag. jag älskar att skratta med dig.

sjupp sjupp (ja, hur man nu stavar), nu måste jag göra mig redo för gym, för sedan är det förberedelser inför kvällens bravader som gäller. syster har avskedsfest, då hon åker till asien om fem dagar.


MMM BECCA DET LUKTAR SÅ JÄVLA GOTT I MITT RUM, JAG VET ATT DU VILL KOMMA HIT !!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0