alla borde ha en syster som min.

bra dag. vaknade upp med min älskling. när han åkte på match var det dags för mig och sis att städa övervåningen. vi tog också äntligen tag i att rensa avloppet i handfatet, eftersom att det har varit typ stopp där i någon vecka. så jäääävla gross, typ svart-grönt-grått slem med massa hår, uuu. kväljningar. medan vi ändå var i farten tog vi avloppet i duschen också. usch! men rent är det nu i alla fall :)

sedan lekte jag och min syster top model, haha. hon gjorde i ordning mig, sedan gick vi ut i det fina vädret för att ta lite kort. alla borde ha en syster som min <3

   

Kommentarer
Postat av: kk

sjukt fina bilder!!! :)

2008-02-23 @ 16:06:36
Postat av: bk

schnygging!! :)

2008-02-24 @ 17:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0