be grateful.

lovet är slut, trist. ingen jätteilla första skoldag i och för sig; fotboll en timme på förmiddan och engelska kommunikation kvart i fyra till kvart i fem (BLÄ). fotbollen var inte superkul idag, men det var ju i alla fall fint väder. mina ljumskar kände jag av hela tiden, fuck också.

nu ska jag nog faktiskt försöka få lite gjort istället för att sitta här och mölja. vill egentligen gå en promenad ute. åå, det skulle vara så nice. ska försöka få med mig någon sen innan jag börjar. annars har jag ju mobilen med bra musik :)

älskar dig så mycket, du är finast. någon gång kommer det bättre tider. sånt är livet, tyvärr. förjävligt orättvisa saker händer, men livet fortsätter ändå. the world spins madly on. jag ska bara hålla tummarna, inte ta något för givet, och hoppas på att jag aldrig någonsin får vara med om något så hemskt.

jag är så jävla lyckligt lottad i den här skitvärlden, jag är riktigt tacksam för det.

Even when you've paid enough
Been pulled apart, or been held up
With every single memory of
The good or bad, faces of luck
Don't lose any sleep tonight
I'm sure everything will end up alright
You may win or lose

But to be yourself is all that you can do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0