berg&dalvana.

När Jag blir grå
När Jag faller
Orkar Du för två?
När idag blir igår
Kommer Du att älska mig
då?

Det spelar ingen roll
om Du håller mig hårt
Ingen kommer att
minnas om 100 år
Jag är rädd att man glömmer
glömmer allt
Som vi glömde att vi
älskade varandra

Håll ut Jag behöver dig
Håll ut Jag behöver dig
Håll ut Jag behöver dig
Håll ut Stå ut med mig

jag älskar musik, men kent är något helt annat. det är mycket bättre, det finns inte ord. finns inte ord för hur jag påverkas av orden, hur jag lyssnar till underbara ljudet av musiken eller sången. jag skulle kunna ligga en hel dag och bara lyssna. spelar ingen roll vilket humör på, för jag kan alltid lyssna och känna att det finns något som passar mig. kent passar mig.

jag är trött, somnade nästan till film förut. har inte varit en bra tisdag; läskigt imorse och sedan dumt äckligt engelskaprov om onödiga saker som shakespeare, jane austen m.fl. efter det kunde jag gå hem, det är väl bra det. men hemma har jag bara varit död. inte alls orkat plugga.

att det ska vara så lätt att glömma vem man en gång var. jag vill inte glömma. men jag gör det ändå. jag blir så arg och ledsen när jag tänker på vad som har ändrat på det. jag skulle kunna skrika. men istället gör jag som alltid, jag kryper in i mitt skal, och glömmer. för en tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0