bra dag.

idag var den första braiga dagen den här veckan. visst började den väl inte så jättebra imorse (jag var av någon dum anledning stressad och irriterad, vilket gick ut över stackars älskade joel), men det vände ändå på fotbollen. vi var bara fem tjejer där idag, så då delade vi upp oss och spelade treorna mot tvåorna tillsammans med killarna. det var lite prestigematch för vissa, vilket märktes ibland. men jag tyckte det var kul att få känna på lite högre tempo, och bättre blev det när vi faktiskt vann när jag trodde att vi skulle torska :)

ikväll var det en rolig träning också. emma nilsson var med oss idag, long time no see :). snart lagfest också, pris till bästa utklädsel. temat är gubbe och tant. becca och jag känner oss riktigt laddade, vi blir besvikna om vi inte tar hem priset. hehe, s+m ;)

image115


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0