det löser sig.

det löser sig alltid. det kommer det här med att göra. allting löser sig, även om det inte blir som väntat.

att vara en god vän betyder inte att alltid höra av sig. att vara en god vän betyder inte att aldrig göra fel. att vara en god vän betyder inte att vara fulländad.

vi är väldigt olika vi fyra. men vi har en sak gemensamt; oss. vi tycker om varandra. det blir fel ibland, men så är livet. vi missuppfattar varandra, någon kanske blir ledsen. men guess what? livet går inte under för det. saker går att reda ut. vi förstår inte alltid varandra, just eftersom att vi är så olika. det är bara att acceptera och göra det bästa av det. viktigast är i alla fall att vi har varandra. jag är så glad att jag har er, även de dagar då vi inte ens pratar med varandra.

ja, jag blev sårad. jag är känslig för sånt där. där har vi det där med erfarenheter igen. jag har inga bra erfarenheter av missförstånd. missförstånd är att koppla ihop med svek och ensamhet för mig. det såg jag inte först, då såg jag inget. jag bara kände de välbekanta känslorna. nu när känslorna lägger sig ser jag och förstår jag mer.

i'm sorry.

men som sagt... det löser sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0