ej infriade mål.

har jag räknat någon matte idag? nae.
har jag adresserat kuvert och packat ner brev idag? nae.
var det något jag borde ha gjort idag? ja.
kan jag göra det imorgon? nae.
kan jag göra det på fredag? helst inte.
kan jag göra det på lördag? nae.
kan jag göra det på söndag? antar det. suck.

vill jag få något bra betyg i matte b så måste jag nog se till att lära mig det där. vill jag har något sommarjobb får jag nog se till att skicka iväg ansökan snart. jag är sent ute med båda. jääj, grattis. vad har jag egentligen gjort istället idag? sett massa oth, gått långpromenad, pratat med becca i telefon (bäst hittills idag) och sett top model på tv. well done emma.

snart ska vi i alla fall åka på 50-års kalaj. då tänker jag faktiskt inte alls tänka på det jag borde ha gjort idag. då ska jag enbart ha trevligt och glömma allt som inte är trevligt i mitt liv just nu. så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0