en måndag som alla andra.

måndag, måndag, måndag. känns som att alla måndagar verkligen är likadana. börjar med att jag vaknar upp och är trött, fast det varit sovmorgon. jag kommer på att det är fotboll första lektionen och blir riktigt glad och genast piggare. väl på fotbollen är det roligt till en början, men sedan är det match och då går det inte bra, men inte heller katastrof. sedan får vi välja något själva, och vi väljer samma gamla vanliga skottövning. bara ett och annat bra uppspel, resten kan man nästan skratta åt. skotten går antingen utanför eller mitt på, hurra. träningen slutar med att jag inte alls är lika glad längre. men idag hade jag ändå humöret uppe (fram tills elaka joel hällde två liter vatten över mig). sedan är det lunch, basgrupp med skriet, svenskaföreläsning om världens tråkigaste litteraturhistoria, sedan försöka jobba matte, och till sist ge upp matten och inse att man helt enkelt inte är smart.

just nu ligger svenska b lååångt ner på min favoritlista, nästan längst ner. matte b ligger också otroligt långt ner. spelar ingen roll om jag har en bra eller dålig inställning till det, jag kan ju knappt lösa ett enda tal längre. kul. jag är inget mattesnille direkt.

nu ska jag äta något, fast jag inte ens är hungrig. men äter jag senare än fyra kommer jag att få håll på träningen sen, och inte vill jag väl missa de underbara varven och balkefors?

anna-panna klarade teori-provet, stort grattis. fan vad mycket grattis det blir för dig nuförtiden, kvinna.

nu är det fem dagar kvar, längtar längtar längtar.

framtiden är ändå utom räckhåll för oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0