:)

mycket gladare igår och idag. igår spenderades typ hela dagen i linköping. det var rehabträning med min goa och galna sjukgymnast helena, lunch på claras med k&b, och fika hos annukka+bebis amelie. väldiiigt trevligt hade vi. förlåt k ifall vi var elaka mot dig. men man får ju minnas nyckelfrasen i vårt gäng; "ta inget personligt". hehe. ja, för så elaka är vi mot varandra. alltid är det någon som blir mobbad.

på kvällen kom älskade j till mig, och har varit med honom hela dagen idag med (förutom när vi båda gymmade). vi har god mat och prisonbreak säsong ett att se fram emot, wihi! älskar dig, du är så jävla underbar!

det är bara så synd att han gör någon annan olycklig för att göra mig lycklig. det känns faktiskt mindre bra.

som jag meddelat mina vänner k&b kan jag äntligen gå på min dubbla årsförbrukning igen! grattis mig själv :D
fick vykort från anna idag. intressant att höra att de inte kan prata engelska på sardinien (italien). grattis anna :D ska förresten bli skönt att få hem henne.

och jag SKA, SKA, SKA vara med på vår första träningsmatch 1 mars. det är mitt mål. missar jag den i år igen, pga. mina skithelvetesäckligafitt-ljumskar, då ska jag dränka mig. i alla fall på låtsas.

you guys make me happy :)

image103

image109

image110


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0